Jak po závodech pracovat s výstupy pro média?

Jak po závodech pracovat s výstupy?
Download části našeho webu, najdete ke stažení spoustu důležitých věcí a k těm patří manuál pro rozhodčí, oznámení na MÚ, žádost o podporu akce, tabulky pro rozhodčí a také jsme se v krátkosti věnovali i mediálním výstupům, které teď rozvedeme.

Mediální výstupy
V průběhu závodu je vhodné si dělat poznámky o počtu přihlášených jezdců, o sestavě poroty, o nejlepších tricích a ke každému kolu (kvalifikace, semi, finále) mít alespoň pár vět později pro média. Ideálně dvě tři jména z kola, k nim nějaký trik apod. Co budete potřebovat určitě jsou výsledky, u kterých i zúčastnění jezdci ocení, když jim ke jménu uvedete případné sponzory.

Souběžně s tímto zajištěním je ideální stav v podobě fotografií a videa. Ihned po skončení závodu rozešlete partnerům a skate webům krátký popis závodu, výsledky, kde budou jména a sponzoři jezdců, plus fotografie vítězů. Popis fotografie můžete uvést do názvu fotografie, ale bez diakritiky.

V případě, že budete mít hotový kompletní report v sestavě text, foto a video, pošlete jej přímo, bez předchozího posílání krátké novinky. Weby ocení jak výsledky ve formě ctrl c a v, tak i kompletní report. Při plánování akce vždy myslete na video, to je to co lidé ocení nejvíc a při plánování si na něj vyhraďte část rozpočtu nebo věcí pro kameramana. Stejně tak i fotograf. V případě videa posílejte odkaz na youtube nebo vimeo a v případě fotografií je největší chybou zaslání neupravených fotografií, kdy jedna má tři mega a pošlete jich osmdesát. To je pak pro redaktora peklo. Ideální je poslat cca 10 – 20 fotografií, každá do 300kb, delší strana 1600 px, popsané v popisku nebo v textovém souboru. Další fotografie nahrajte na Facebook.com nebo na Rajče a pošlete odkaz. Určitě nehrajte na kvantitu ale na kvalitu.

V případě textu nezapomeňte poslat text s diakritikou a ideálně bez chyb. Několikrát si jej po sobě přečtěte než jej pošlete.

Důležitou věcí je i poslání samotného emailu. Do předmětu zprávy napište jméno závodu a ideálně pošlete vše najednou v jednom emailu (text, odkaz na fotky, na video, nebo samotné fotky). Když i přesto musíte poslat report ve více emailech, vždy připište o co jde a k ajké akci se to vztahuje. Také ponechávejte v historii celou konverzaci.

Vším tímto pomůžete jak redaktorovi, tak i sobě a report půjde dřív do světa.